Heippa! Puhuttiin eilen ulos tulleessa Papupata-podcastissä telkkariohjelmista ja ajattelin kasata vielä muistilistan hyvistä sarjoista tänne blogiin. Jos vaikka joku teistä löytäisi uutta katsottavaa. 🙂 Ja huikkailkaa ihmeessä kommentteihin teidän suosikit. Olisi ihanaa löytää myös itse uusia suosikkeja. Tänään aamulla menen Novan haastikseen ja sieltä treeneihin. Ihanaa päivää! <3Sara
Kevyttä katsottavaa:
Younger
Modern Family
Kardashianit
The Real Houswifes (mä katson: Beverly, Oc ja Nyc)
Sex Education (ollaan katsottu nyt pari jaksoa, vaikuttaa hauskalta. :D)
Draama:
The Affair
Greyn Anatomia
Black Mirror
Riverdale
Big Little Lies
Jännärit:
The Fall
The Cry
Safe
Ennen kuolemaa (Ruotsalainen)
Suomalaiset:
Luottomies
Modernit miehet
Onnela
Ex-Onneliset
Sunnuntailounas
Papupata-podin löytää helposti:
- Lataa puhelimeen Acast-sovellus, (voit myös kuunnella I phonella – Applen oman Podcast sovelluksen kautta) etsi Papupata.
- Laita meidän ohjelma ihmeessä seurantaan, niin saat jatkossa aina tiedon kun uusi jakso ilmestyy. 🙂
- Seuraa meitä Instagramissa @papupatapodi sinne päivitetään rentoa sisältöä, välillä vähän kieliposkella.. Pysyt myös hyvin kärryillä siitä mitä milloinkin Papupata meinaa. 😉 JA siellä luetaan aktiivisesti Direct viestejä, joten jos on risuja tai ruusuja podiin liittyen, aihetoiveita tai muuta mielenpäällä, niin sinne saapi rustailla.. <3
- Voit kuunnella jakson myös tästä.
kuvat / Sam Jamsen / Asennemedia
Mun lempparit Netflixissä: Tyrant ja Paossa 🙂
kiitti vinkeistä <3
Netflix original YOU. Todella hyvä ja koukuttava! Pakko katsoa parissa illassa koko sarja. Yksi kausi Netflixissä (10 jaksoa) Vahva ?
hei mieletön vinkki, kiitos <3
Toi younger on kyl ihan paras ja mä oon myös kattonu muutaman jakson ruudussa olevaa this is us sarjaa joka myöskin vaikuttaa todella hyvältä
kiitti vinkistä <3
This is us. Alkoi pari viikkoa sitten tulemaan neloselta ja nyt ihan koukussa! Torstai-illoista on tän myötä tullut viikon kohokohta ??
hei tätä on moni kehunut.. pitääpäs katsoa 🙂 <3
Meinasin ehdottaa yonger mutta näköjään katsot sitä 😀 hyvä sarja
se on niiiin BEST <3
Mun suosikit ruudussa: This is us ja Asema 19 🙂
hei nuo ei ole mulle tuttuja. Pitää tsekata 🙂 iso kiitos vinkistä <3
Netflixin Haunting of Hill House , sairaan hyvä. +++++ 5/5. Jännä, ehkä vähän pelottavakin, mutta ei mikään kamalan yliluonnollinen. Mun suosikki. Odotan toista tuotantokautta (en tiä tuleeko?)
sekä ruotsalainen ennen kuolemaa +++++ 5/5
Normikanavalta outlanders- romanttinen. Ihanat näyttelijät.
Oli pakko ahmia jaksot nopeasti läpi.
en oo kuullut tuosta, pitää heti tsekata 🙂 Iso kiitos vinkistä!
Hei semmoinen Johanna Vuoksenmaan sarja kun Klikkaa mua! Mä katsoin sen eka ja sit Ex-Onnelliset ja diggailin kyl Klikkaa mua:sta ehkä jopa enemmän – mut taattua Vuoksenmaata! ?❤️ Kiitos hyvänmielen blogista ja podista!
Hei joo totta, se on hyvä! Mäkin tykkäsin ehkä jopa enemmän siitä klikkaa mua sarjasta 🙂 <3 IHanaa viikonloppua ja parasta jos tykkäät podista!!
The Affair yllätti miut positiivisesti ja niinkun podissa puhuitte miten jännästi se on tehty molempien näkökulmasta -oon vasta ekassa kaudessa menossa 😛
Outlander -voi hyvää päivää kuinka koukutuin joskus. Luulen kyllä että jos ihastuu tähän sarjaan niin pitää olla tietoinen tai tiedostamaton mieltymys Skotlantiin, eikä pidä säikähtää karskeutta. Juoni ja henkilöt siinä on bueno. Ah.
Syke – se on vaan hyvä. Ja hyvä että on tullu uusiakin hahmoja seurattavaks.
The Walking Dead – No, sitä on vaan yhä seurattava vaikka kausia on jo ihan kiitettävästi 😀
Netflixistä löytyy myös Karjalan Kunnailla ja Pirunpelto, hyviä kotimaisia molemmat.
Sain täältä bongailtua muutamia, mitä vois alkaa kattomaan. Miulla on aika värikäs maku, laidasta laitaan..
Kiitos viestistä 🙂 Hei mahtavia vinkkejä, kiitti <3 ihanaa viikonloppua!
Better thing on hyvä, tosin en just nyt muista löytyykö netflix vai viaplay 😀
Hart of dixie oli hyvä, tosin en tiedä löytyykö enään mistään 🙁
Oli enemmänki ideoita mutta, tuli kamala black out kun alko kirjottaa :DD
Okei, hei mahtavaa 🙂 kiitti <3
Heip! Pitää tulla suosittelemaan The Americansia, hieman erilainen sarja joka kertoo 70-luvun amerikasta ja siellä asuvasta pariskunnasta, jotka työskentelevät KGB agentteina ja siitä kuinka yhdistää normi perhe-elämän tuohon työhön jne. 🙂
oikeesti, kiitos <3 mieletön vinkki!
Netflixistä Jane the virgin. Todella hauska ja hurmaava, rakastan kuunnella kun siinä osittain puhutaan espanjaa? muutama jakso meni tottua sarjan tyyliin ja sitten olinkin jo aivan myyty!
hei vitsit sitä pitää kyllä katsoa, kiitti vinkistä 🙂
Samoja suosikkeja mulla myös kuin mitä sulla sekä täällä kommenteissa.
Mä suosittelen kans This is Usia, The Americansia ja Jane The Virginiä. Kaikki super erilaisia keskenään!
Netflixistä kannattaa tsekata myös Suits, Bodyguard, The Good Wife ainakin.
Kiitos vinkeistä <3
Mun ihan lempisarja on ehdottomasti Netflixistä löytyvä Gilmore Girls. Ihan paras sarja 😀
Ja pakko vielä sanoo, et teidän podcast on ihan superhyvä! <3
se on kyl ihana <3
Oiiii kiiiiitos 🙂 onpa kiva kuulla!!!
The Good Wife <3
kiitos vinkistä <3
Sellainen kuin SALATUT ELÄMÄT . Kauniita, söpöjä ,komeita ja hauskoja näyttelijöitä , jännitystä,draamaa ja rakkautta sopivasti 🙂 🙂 .
…..hyviä ja hullunkurisia näyttelijöitä, piti vielä lisätä listaan .
hihihihiiii <3